niedziela, 2 listopada 2014

Zależy mu? Nie zależy mu? Etap 3: W związku


Dwa poprzednie posty dotyczyły objawów zainteresowania lub braku zainteresowania mężczyzny na etapie flirtowania i randek.

Dziś omówię codzienne życie, czyli czas kiedy motyle w brzuchu zostały już za nami, ale wciąż jesteśmy razem.


Po czym poznasz, że jemu zależy – w codziennym życiu: 

1. Mówi "my" 
Słowa "my", "nas" nie więdną mu w gardle, tak jak to się dzieje u ukochanego Marty: "Teraz sobie uświadamiam, że nigdy nie padło z jego ust to magiczne słowo “my”. Jak mogłam nie zwrócić na to uwagi? Nawet ostatnio jak dzwoniła jego mama, słyszałam jak mówi “ja i Marta”, ale nigdy “my”." 

2. Po czynach go poznacie! 
Nie tylko deklaruje, że kocha, że tęskni, że pragnie, ale też działa.
Marta opowiada o swoim wybranku: "Mówi, że kocha, ale jak go o coś proszę, prawie nigdy nie może. Jak go potrzebuję, jego akurat nie ma. Moja znajoma zapytała mnie kiedyś, skąd ja wiem, że on mnie kocha. Zatkało mnie. "No... mówi to. I nic ponadto..."
Pamiętaj – "prawdziwego", dojrzałego mężczyznę i jego uczucie do Ciebie poznasz po tym, co i ile dla Ciebie robi. A nie tylko mówi. 


3. Potrafi zrobić dla Ciebie wiele
Zrezygnować z czegoś ważnego lub coś odwołać. Przyjechać, mimo że ma nie po drodze. Pomóc, mimo zmęczenia.
Dla mężczyzny kochającego, niewiele jest rzeczy niemożliwych. Trudności potrafią jedynie napędzić do działania. Mężczyźnie, któremu zależy - SIĘ CHCE. Chce mu się zaspokajać Twoje potrzeby. Sprawiać Ci przyjemność. Dawać Ci radość. Robić coś z myślą o Tobie. Pomagać. Dać coś od siebie.
Mężczyzna, któremu zależy, stara się być dla Ciebie lepszym człowiekiem.

Podsumujmy wszystkie trzy części tematu: “zależy/nie zależy mu”:

Pewności czy 100% gwarancji na to, że mu zależy, nie będziemy mieć nigdy. Nawet powyższe sugestie niekiedy mogą nie oddawać faktycznego stanu rzeczy.
Może się bowiem zdarzyć tak, że wybrany przez Ciebie mężczyzna jest na tyle nieśmiały, że inicjowanie kontaktu sprawia mu ogromną trudność, dlatego też robi to rzadko i bardziej czeka na kontakt od Ciebie.
Może być i tak, że poznając danego mężczyznę, nieszczęśliwie trafiłaś na jego wyjątkowo szaleńczy okres w pracy (ważny projekt, szansa awansu) i Twój bardzo zaangażowany wybranek naprawdę chodzi na rzęsach i nie ma czasu na nic.
Odradzam więc, aby powyższe wytyczne czytać w sposób dosłowny i bezwzględnie traktować jako wyrocznię!
Pamiętaj, że kwestie ludzkiego zachowania, emocji i relacji, to nie matematyka, gdzie 2+2 zawsze daje 4. Bardzo ważne jest, abyś poznała jego indywidualny sposób starania się. Każdy bowiem inaczej okazuje swoje uczucia :)

Sugestie, które wymieniłam, mają Ci pomóc w jednym – w zaprzestaniu ignorowania sygnałów, które z dużym prawdopodobieństwem wskazują na fakt, że niestety, ale Tobie zależy znacznie bardziej niż jemu.

Mają Ci pomóc przejrzeć na oczy, kiedy on nie robi nic, co wskazywałoby na to, że jest Tobą zainteresowany, a Ty nie chcesz tego widzieć mówiąc: "On mnie kocha, ale jeszcze o tym nie wie" czy wiecznie go usprawiedliwiając: "Jemu zależy, ale nie może/potrzebuje czasu/nie jest gotowy/ma niepoukładane życie...". Bla bla bla...

Szkoda czasu na beznadziejne przypadki. Przeanalizuj swoją sytuację i wyciągnij wnioski.

Pozdrawiam. Ala


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz