środa, 18 stycznia 2017

Wieloletnie związki, czyli 12 rzeczy, dzięki którym związek jest trwały

Nie wiesz co sprawia, że Twoje związki szybko się kończą?
A może podziwiasz wieloletnie związki koleżanek, a sama co chwilę doświadczasz odrzucenia? Może nie wiesz jak sprawić, by wasza małżeńska relacja przetrwała wszelkie burze i zawirowania?

Przeczytaj ten post. I poznaj 12 przyczyn trwałego związku!

czwartek, 5 stycznia 2017

On mnie olewa? Czyli 5 typów facetów, którzy mają cię gdzieś!

No i stało się. Znalazłaś go na fejsie, zobaczyłaś na przystanku, poznałaś gdzieś na imprezie albo po prostu zagadał do ciebie podczas stania w Lidlu w czasie robienia zakupów.
Nieważne, jak się zaczęło: ważne, że już po pierwszej randce, a ty zaraz zniesiesz jajko, bo on się nie odzywa. Albo randek było już sześć, a twoje szczęście (bo przecież na pewno niedługo będziecie razem!) odzywa się sporadycznie i tylko wtedy, kiedy chce czegoś… konkretnego.

A potem BAM! i okazuje się, że twój książę z bajki umawia się też trzema innymi. Miała być miłość jak z obrazka, a jest pustka, zjadanie kilogramów lodów i chlipanie do poduszki. Bo jakby ci to powiedzieć… on ma cię gdzieś. Tak po prostu.

środa, 17 sierpnia 2016

O takich komplementach marzą mężczyźni!

To będzie bardzo krótki post. Ale za to treściwy.
Wierzcie mi, że każde zawarte w nim słowo jest szczera prawdą i działa na 100%!
Każdą z tych zagrywek stosowałam. I każda działała ;)


Mężczyźni są łasi na komplementy! 
Uwielbiają, kiedy mówi się o nich miłe słowa, bo to podbudowuje jego EGO. 
Oto kilka kwestii, które warto poruszyć, jeżeli chcesz by on poczuł się doceniony. Te komplementy z Twoich ust będą znaczyły dla niego bardzo dużo!
Zaczynamy!

wtorek, 19 lipca 2016

Telefon milczy. Czyli: Miał zadzwonić, ale nie zadzwonił...

Dziś post szczery do bólu!
Zacznijmy od tego, że są trzy rodzaje facetów:

Typ nr 1: Romantyk 
Nie mają zbyt wielu doświadczeń, szybko się zakochują i mają w głowach odrealniony obraz kobiet, w którym posiadają one same zalety i ani jednej wady. Bardzo chcą je zdobywać, ale uniemożliwia im to strach i płaszczenie się przed nimi.

Typ nr 2: Zaliczacz 
Postrzegają kobiety jako zdobycz, rozrywkę albo przyjemny sposób na zabicie czasu w nudny piątkowy wieczór. Nie wyklucza to kochania kobiet i właściwie robią to nawet częściej niż romantycy, którzy kochają tylko ich wizję jako delikatnych kwiatuszków. Trzymają kobiety na krótkiej smyczy i sprawdzają czy one się na niej utrzymają. Zwyczajnie nie chce im się marnować czasu na niezdecydowane, zakompleksione, dziewczyny ze skłonnościami do manipulacji i wstawiania zdjęć profilowych, na których prezentują się dwa razy lepiej niż nawet w zaciemnionym pubie. Cecha charakterystyczna? Inne dziewczyny do wyboru.

sobota, 16 lipca 2016

On z Tobą pogrywa, czyli: Nie jesteś numerem 1!

Więc spotykasz się z nim już jakiś czas. Zrobił na Tobie ogromne wrażenie, ale nie jesteś pewna czy Ty na nim też?
Niby jest porządku, ale czasem wydaje Ci się, że nie jest z Tobą do końca szczery...

Oto 10 oznak, że facet, z którym się spotykasz tylko sobie z Tobą pogrywa.!

niedziela, 10 lipca 2016

Jak zakończyć nieudaną randkę? 5 skutecznych sposobów, jak to przerwać!


Pierwsza randka okazuje się niewypałem. Co wtedy robisz?

Przed spotkaniem musisz mieć plan na każdą sytuację. Jeśli pierwsza randka okaże się klapą, powinnaś umieć ją sprytnie zakończyć!

Oto 5 pomysłów, jak skutecznie wymiksować się z nieudanej randki ;)

środa, 6 lipca 2016

7 oznak, że jemu chodzi tylko "o jedno"!

Czasem mamy ochotę na przelotną przygodę. Częściej jednak szukamy bliskości.

Naprawdę warto wiedzieć, po co i z kim idziemy do łóżka. Jeśli masz dość samotności i ochotę na kogoś, kto będzie się o Ciebie troszczył i za tobą tęsknił, to dzięki tym podpowiedziom możesz uniknąć zranienia.

W łóżku jak w życiu, warto wiedzieć, dokąd się zmierza i jaki jest nasz cel. Wiele kobiet próbuje w ten sposób być z kimś blisko. Mówią o nieodpartym porywie namiętności, a w rzeczywistości mają romantyczne nadzieje, bo liczą na to, że za pomocą kilku nocy zatrzymają przy sobie mężczyznę. Strategia o tyle powszechna, co nieskuteczna.

Może masz ochotę przespać się z tym uroczym chłopakiem, którego właśnie poznałaś przy barze? Jeśli chodzi Ci o przyjemność na jedną noc, bez jakichkolwiek sentymentów następnego dnia, to proszę bardzo. Jednak gdy masz ochotę na coś więcej, pomyśl chwilę, bo miłości nie znajduje się w łóżku!

Oto lista 7 sygnałów informujących o jednoznacznych intencjach zainteresowanego Tobą faceta. Z takim mężczyzną możesz spokojnie przespać się, ale lepiej nie liczyć na to, że on kiedykolwiek będzie się czuł albo zachowywał jak Twój chłopak: